نمایندگی کولرگازی جنرال گلد در تهران

نمایندگی کولرگازی جنرال گلد

تعمیر کولر گازی جنرال تهران: شرکت تعمیرکاران برودت دانش و تجربه افتخار همکاری با بسیاری از برندهای مطرح کولرگازی را داشته است که یکی از شناخته‌شده‌ترین آنها جنرال گلد می‌باشد. در واقع می‌توان گفت این شرکت نمایندگی کولرگازی جنرال گلد در تهران به‌حساب می‌آید. کولرگازی جنرال گلد محصول مشترک کشورهای تایلند، چین و ژاپن است، قطعات آن از ژاپن وارد می‌شود و در چین مونتاژ می‌گردد و تحت لیسانس تایلند می‌باشد. از تولیدات کولرگازی جنرال گلد می‌توان به کولرگازی‌های ایستاده، اسپلیت، داکت اسپلیت و کولر پرتابل قابل‌حمل اشاره کرد. این کولرهای گازی دارای اصالت 100% کالا هستند و موفق شده‌اند رضایت کثیری از مشتریان را جلب کنند. کولرگازی‌های جنرال گلد در مدل‌های متفاوت برای هر نوع شرایط آب‌وهوایی تولید می‌شوند و دارای 2 سال گارانتی کامل و 5 سال گارانتی کمپرسور هستند. اگر به‌تازگی یک تهویه‌مطبوع جنرال گلد تهیه کرده‌اید و به دنبال یک نمایندگی نصب کولرگازی جنرال گلد می‌گردید همکاران ما می‌توانند دراسرع‌وقت به یاری شما بشتابند.

تعمیر کولرگازی تعمیرکاران برودت و تجربه

 

نمایندگی کولرگازی جنرال گلد در تهران

 

آیا کولرهای گازی جنرال گلد دارای اینورتر هستند؟

در کولرهای گازی که فاقد اینورتر هستند دمای اتاق به‌وسیله‌ی خاموش و روشن‌کردن کمپرسور تنظیم می‌شود به این معنی که هر گاه دمای به دمای تنظیم شده برسد، کمپرسور خاموش می‌شود و هنگامی که دمای اتاق بالا برود کمپرسور روشن می‌شود. خاموش و روشن‌شدن کمپرسور مصرف انرژی را افزایش می‌دهد؛ اما در کولرگازی‌های دارای اینورتر دمای اتاق با تغییر دور کمپرسور، بدون خاموش و روشن‌شدن، تنظیم می‌گردد که همین امر سبب کاهش مصرف انرژی می‌گردد. کولرگازی‌های دارای اینورتر قیمت بالاتری نسبت به کولرگازی‌های معمولی دارند. در کولرهای گازی سری تیتانیوم جنرال گلد اینورتر به‌کاررفته است. سری تیتانیوم به دو بخش GGMS و GGTS تقسیم می‌شوند و دارای تفاوت‌هایی جزئی هستند.

مدل‌های مختلف کولرگازی جنرال گلد

کولرگازی جنرال گلد دارای مدل‌های بسیار متنوعی می‌باشد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • کولرگازی جنرال گلد مدل ویتالی
  • کولرگازی جنرال گلد مدل پلاتینیم
  • کولرگازی جنرال گلد مدل سوپر
  • کولرگازی جنرال گلد مدل اینورتر تیتانیوم T1
  • کولرگازی جنرال گلد مدل اینورتر تیتانیوم T3
  • کولرگازی جنرال گلد مدل اکو
  • کولرگازی جنرال گلد مدل اولترا
  • کولرگازی جنرال گلد مدل دلتا
  • کولرگازی جنرال گلد مدل ایستاده
  • کولرگازی جنرال گلد مدل طرح لبخند جنرال
  • کولرگازی جنرال گلد مدل طرح لبخند جنرال شکار
  • کولرگازی جنرال گلد مدل پیستونی

معروف‌ترین مدل کولرگازی جنرال گلد

یکی از مدل‌های به‌صرفه و محبوب جنرال گلد در میان مردم، مدل پلاتینیم می‌باشد که در 4 سایز مختلف تولید می‌گردد، سایزهای 9000، 12000، 18000 و 24000. این کولرهای گازی جنرال گلد دارای عملکرد سرمایش و گرمایش هستند و می‌توانند فضاهایی با ابعاد 12 متری تا 85 متری را به‌خوبی پوشش دهند همچنین گاز مبرد به‌کاررفته در آنها R410 است و رادیاتور آنها از جنس مسی می‌باشد. این کولرگازی گازی عمدتاً مناسب مناطق معتدل و شرجی هستند.

 

نمایندگی کولرگازی جنرال گلد در تهران

کولرگازی جنرال گلد مدل پلاتینیم.

تعمیر کولرگازی تعمیرکاران برودت و تجربه

کم‌مصرف‌ترین مدل کولرگازی جنرال گلد کدام است؟

کم‌مصرف‌ترین مدل کولرگازی جنرال گلد مدل تیتانیوم می‌باشد که در 5 سایز 9000، 12000، 18000، 24000، 30000 به تولید می‌رسد و کمپرسور این مدل از کولرهای گازی جنرال گلد می‌توانند تا 65 درجه سانتی‌گراد دما را تحمل کنند. این مدل نسبت به مدل‌های دیگر 60 درجه میزان مصرف انرژی کمتری را داراست.

نمایندگی تعمیر کولرگازی جنرال گلد در تهران

کولرگازی جنرال گلد مدل تیتانیوم.

قیمت کولرگازی جنرال گلد چقدر است؟

یکی از مواردی که هنگام خرید کولرگازی برای مشتریان بسیار اهمیت دارد بحث هزینه و قیمت کولرگازی جنرال گلد می‌باشد. در اینجا لیستی از پرفروش‌ترین مدل‌های کولرگازی جنرال گلد را به همراه قیمت حدودی آنها ارائه کرده‌ایم:

قیمت کولرگازی جنرال گلد معمولی 30000: حدود 33/000/000

قیمت کولرگازی جنرال گلد اینورتر 30000: حدود 35/000/000

قیمت کولرگازی جنرال گلد معمولی 24000: حدود 24/000/000

قیمت کولرگازی جنرال گلد اینورتر 24000: حدود 28/000/000

قیمت کولرگازی جنرال گلد معمولی 18000: حدود 20/000/000

قیمت کولرگازی جنرال گلد اینورتر 18000: حدود 27/000/000

قیمت کولرگازی جنرال گلد معمولی 12000: حدود 15/000/000

قیمت کولرگازی جنرال گلد اینورتر 12000: حدود 20/000/000

این قیمت‌ها به طور حدودی می‌باشد و منبع دقیقی محسوب نمی‌شود.

نمایندگی نصب کولرگازی جنرال گلد در تهران

از جمله خدمات درخواستی که توسط تیم تعمیرکاران برودت دانش و تجربه ارائه می‌گردد نمایندگی نصب کولرگازی جنرال گلد در تهران و کرج می‌باشد. بسیار مهم است که نصب کولرگازی را به نمایندگی مربوطه واگذار کنید و از خبرکردن تکنسین‌های ساده و بی‌تجربه اجتناب کنید. می‌توانید نصب کولرگازی‌تان را با اطمینان خاطر به ما بسپارید.

تعمیر کولرگازی تعمیرکاران برودت و تجربه

سرویس و تعمیر کولرگازی جنرال گلد

در مقاله‌ی تعمیر کولرگازی با اهمیت سرویس کولرگازی آشنا شدیم و دانستیم علاوه بر افزایش طول عمر سیستم تهویه‌مطبوع، باعث کاهش‌یافتن هزینه‌های تعمیر و نگهداری دستگاه نیز می‌شود. اکنون در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات تعمیر کولرگازی جنرال گلد بپردازیم.

مراحل عیب‌یابی و تعمیر کولرگازی جنرال گلد

به‌طورکلی تعمیر کولرگازی جنرال گلد مانند باقی سیستم‌های تهویه‌مطبوع دارای یک ‌روند مشخص می‌باشد. در طی این مراحل ابتدا دستگاه به‌دقت بررسی و عیب‌یابی می‌شود و قطعات معیوب شناسایی می‌گردند، درصورتی‌که قطعه معیوب قابل‌تعمیر باشد، تعمیر شده و در غیر این صورت تعویض می‌گردد. چنانچه نیاز باشد گاز مبرد دستگاه مجدداً شارژ می‌شود و سپس تنظیمات کولرگازی صورت می‌گیرد. در آخر باید عملکرد دستگاه را تست کنیم تا از تعمیر کولرگازی جنرال گلد اطمینان حاصل کنیم.

برای سرویس دوره‌ای و یا تعمیر کولرگازی جنرال گلد می‌توانید از خدمات بسیار عالی تعمیرکاران برودت دانش و تجربه بهره بگیرید.

مشکلات رایج کولرگازی که ممکن است با آنها مواجه شوید

در اینجا قصد داریم برخی از مشکلاتی که ممکن است برای کولرهای گازی پیش بیاید را با هم بررسی کنیم:

روشن‌نشدن کولرگازی

درصورتی‌که برق خانه و برق کولرگازی را چک کردید و همچنان کولرگازی روشن نشد، ممکن است فیوز کولرگازی آسیب‌دیده باشد که در این صورت باید فیوز کولرگازی تعمیر و یا تعویض گردد.

ایجاد صداهای بلند

اگر کولرگازی شما صدای بدی دارد ممکن است به این دلیل باشد که قطعات داخلی آن فرسوده شده باشند. عامل دیگر ممکن است این باشد که کولرگازی روی سطح صاف و مناسبی قرار ندارد. اگر علت دوم سبب ایجاد این صداهای ناهنجار باشد، با منتقل‌کردن کولرگازی به سطحی صاف مشکلتان حل خواهد شد و در غیر این صورت باید از تکنسین کولرگازی کمک بگیرید.

تولید باد گرم

تولید باد گرم در کولرهای گازی می‌تواند نشئت‌گرفته از فیلتر هوای آلوده، تمام‌شدن گاز مبرد و یا خراب‌شدن کمپرسور باشد.  بهتر است برای حل این معضل تکنسین خبر کنید.

اگر ساکن تهران و یا کرج هستید و با ایراداتی در کولرگازی جنرال گلد مواجه شده‌اید می‌توانید برای رفع آنها با ما، به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های کولرگازی جنرال گلد، تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر و نصب کولرگازی جنرال گلد در تهران

نمایندگی کولرگازی جنرال گلد

نمایندگی کولرگازی جنرال گلد در تهران

یکی از دلایل استقبال بالای مردم از تولیدات جنرال گلد، داشتن نمایندگی فعال در سراسر ایران می‌باشد. هنگام خرید محصولات برون‌مرزی، داشتن نمایندگی فعال در ایران بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در غیر این صورت محصول خریداری شده شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهد شد.

جنرال گلد دارای نمایندگی‌های بسیاری در تهران می‌باشد. برای نصب و تعمیر کولرگازی حتماً با یکی از مراکز نمایندگی آن تماس بگیرید. شرکت تعمیرکاران برودت دانش و تجربه نیز یکی از همین نمایندگی‌ها محسوب می‌شود که با داشتن بیش از 20 سال سابقه و تکنسین‌هایی کارآزموده در زمینه‌ی تعمیر کولرگازی یکه‌تاز است. هنگام تعمیر کولرگازی حتماً گارانتی آن را به تکنسین‌های مربوطه نشان دهید.

جمع‌بندی تعمیر کولر گازی جنرال گلد

کولرگازی جنرال گلد محصول سه کشور ژاپن، تایلند و چین می‌باشد که این روزها در فروش کولرگازی گوی سبقت را از رقبا ربوده است. این کولرهای گازی دارای کیفیتی قابل‌قبول و مناسب هستند. کولرهای گازی جنرال گلد سری تیتانیوم دارای اینورتر هستند که همین امر سبب می‌شود قیمت آنها نسبت به قیمت سایر مدل‌های این کولرگازی کمی بالاتر باشد. محبوب‌ترین مدل در میان مردم پلاتینیوم بوده و کم‌مصرف‌ترین آنها تیتانیوم می‌باشد. همان‌طور که در مقالات پیشین نیز اشاره کردیم، سرویس اسپلیت‌ها به‌صورت منظم می‌تواند هزینه‌های تعمیر کولرگازی را کاهش دهد و به عمر آن بیفزاید؛ لذا از سرویس کولرگازی‌تان غافل نشوید و آن را به نمایندگی‌های جنرال گلد بسپارید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بود باشد.